دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

حال این روزام

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ
روزا که از خواب پامیشی بعد صبحونه میری تو اتاق واسه درس خوندن
و تاکید به اینکه تموم درسات مونده و حتما امروز  باید شروع بشه
اونوقت تموم روز و شب رو تو اتاقت بمونی کتابم جلوت باز کنی
اما فقط بتونی توی کل روز  یکی دوصفحه رو بخونی
و اصلا نفهمی کل روزت کی تموم شده.کی شده اخرشب و چطور گذشته
 
ته خبر گرفتناشون هم ازت فقط هر دوسه ساعت صدا زدنت باشه
 اونم از پشت در و پرسیدن این سوال که بیداری یا خوابت برده؟
منم بعد چندثانیه سکوت و چندبار صداکردن بگم بیدارم
و اونا هم خیالشون راحت میشه که بیدارم و دارم درس میخونم و تمام


+زمانم از دستم دررفت
+همه چیم بهم ریخته 
 
۹۵/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۱)

من هم دو صفحه خوندم، تو این کلاس تنها فردی هستم که اولین باره این امتحان رو میدم... همه یک بار افتادن، باید می ترسیدم خیلی... ولی همه وقتم رفت و الکی الکی هم رفت.
پاسخ:
 امیدوارم بتونی بخونی و با نمره خوب هم درسو قبول شی
اولین باره سر امتحانا اینطوری شدم اینکه همش دم اخر میزاریم عادیه. اما اینکه تو اخرین روز هم حالم همچنان سرجاش نیست و نمیتونم چیزی رو بخونم اصلا عادی نیست


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی