دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

لعنت

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

پولداری چیز خوبیه 

اشتباه میکردم که میگفتم خوب نیست

خیلی هم چیز خوبیه. بابای پولدار خیلی هم خوبه

اگه پول داشتم راه زندگیمو تغییر میدادم 

لعنت به تو 

بدم میاد از این قانونای مزخرف 

بدم میااااد


۹۵/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۴)

کجایی؟:(((((
پاسخ:
هانیه وبت چی شده. خیلی وقته که نیستش حذفش کردی یا ادرسشو عوض کردی؟؟:(
عوض کردن ادرسشم کار خوبی بود ولی حذف کردم :/
تو چرا اینقدر کم کار شدی ؟چرا چیزی نمیگی؟
همه چی میزونه ؟
پاسخ:
وب جدید یا قدیمی دیگه ای نداری . ادرسشو بده ها؟!:///
حرف نزدنم هم برای اینه که واقعا نمیتونم چیزی بگم یعنی کلا عادت کردم یا بهتره بگم ترجیح دادم سکوت رو انتخاب کنم  
برای وب هم اینکه این ترم از صبح تا غروب کل هفته دانشگام تا بیام خونه همش شب میشه دیگه وقت هیچ کاری نمیشه 
تو خودت خوبی؟؟
راستی راجب اون کوچه هم نه نمیدونم از دوستامم پرسیدم کسی نمیدونست کجاست. حالا اگه باز چیزی خواستی بدونی البته اگه اطلاع داشته باشم کمکت میکنم:)))

دنیای من بهت احتیاج دارم نیستی ؟
پاسخ:
چی شده هانیه جون؟؟
نیستی ؟ :(
:(
پاسخ:
واقعا ببخشید عزیزم:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی