دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

پارسال دوست امسال آشنا...

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ق.ظ

من بی معرفتم نسبت به این وب و نسبت به دوستایی که از طریق وب آشنا شدم و ...

من میدونم بی معرفتی کردم معذرت می خوام اول معذرت می خوام از آقا مهدی که کمک هاش یادم نمیره بعدم از هانیه ی عزیز که وقتی به کمکم احتیاج داشت من نبودم و وبشو هم زد حذف کرد و هیچ راهی برای دسترسی بهش نذاشت برام


من نمیتونم با گوشیم تو وبلاگ ها تو بخش نظرات،نظر بدم وگرنه خیلی زودتر نظر میداشتم تو وب دوستای قدیمی :(


پارسال دوست امسال آشنا!! حق دارین ...

کاش میشد یه روز بیاین و  بنویسید که اونجا اوضاتون چطوریه و از احساساتون از ادمای اونجا از دوری راه و ... 


۹۵/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی