دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

اولویت

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۳ ق.ظ

دارم فکر میکنم که حتما باید یه روز برم طلوع خورشید رو کامل، لب دریا ببینم.

الان نمیتونم برم ولی بعدا که امکانش پیدا شد حتما تو اولین فرصت میرم.


۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۲)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۱ چنگیز سیبیل
سلام :)
کم پیدایی 
نکنه رفتی لب ساحل گیر کردی
چقد که از دریا بدم میاد :/
امیدوارم هر جا هستی خوب باشی :)
پاسخ:
سلام
بهت سر میزدم ولی خب بازم رفتم تو حال خاموش:)
نه ولی رفتم تو آب یکی از وسایلای خیلی قشنگمو دریا با خودش برد :/
ولی من بدم نمیاد:)
مرسی ان شالله تو هم خوب باشی:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۰ چنگیز سیبیل
امروز اومدم تنکابن 
رفتم دریا :))
چیزیم نرفت :)
یاد دیشب افتادم که گفتم ایش دریا
پاسخ:
چه خوب:)
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی