دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

آلبوم های قدیمی

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

امروز رفتم سراغ عکس های قدیمی

فقط 4 تا عکس چهارتایی داشتیم که از بین اونا هم فقط دوتاش واضح بود...

اولین عکس چهارتاییمون برای تولد دخترخالمه که اون موقع من فقط چندماهم

 بود(شایدم چندروز) که دارم گریه میکنم و تو بغل بابامم

سه تای دیگه هم برای اولین و آخرین مسافرت چهارنفریمونه

چقد کم...



توی آلبوم عکسای عروسیتون چقد عکسای خوبی دارین

نگاه کردناتونم توی عکسا پر از شور شوق و عشقه ...

برق نگاهاتون تو عکسا کاملا مشخصه...

اما حالا چی شده...


۹۵/۰۴/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی