دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

دزدگیر

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ
من هنوز نمیدونم کدوم وسیله توی کیفم باعث بلند شدن این صدای  گیت های فروشگاه ها میشه:/
امروز آبرو نذاشت برام
وقتی میخواستیم وارد شیم تا من رد میشدم صدای آلارمش درمیومد
میخواستیم بیرون هم بیایم بازم صداش بلند میشد.
این اولین بار نبود. دفعه های قبلم که میرفتم خرید این اتفاق چندباری افتاد 
ولی من فکر میکردم حتما دستگاهشون مشکل داره و ربطی به من نداره:|||
امروز فهمیدم نه انگاری با من مشکل داره. یه جا هم وقتی اومدم بیرون صداش بلند شد
 و فروشنده و من هردو همزمان یه جا ایستادیم و با نگاه اندر تعجب چشم تو چشم شدیم://
یه جا دیگه هم فروشنده برگشت سمتمون. فکر کرد لیبل روی لباسایی که دوستم خرید رو نکنده
که دوستم برگشت بهش گفت این صداش بخاطر دوستمه 
هیچی منم جلو چشمش یه بار رفتم داخل تا خانمه متوجه شه به من حساسه://
بعدشم برگشت بهم گفت حتما تو کیفت یه وسیله ای هست که بهش حساسه
 و از این به بعد برش دار چون بقیه یه فکرای دیگه میکنن:|||

دارم فکر میکنم نکنه تو بدنم یه چیز خاصی هست که خودم خبر ندارم://

۹۵/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۱)

۱۴ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۶ چنگیز سیبیل
یه بارم تو سوپرمارکت واس من این اتفاق افتاد 
خیلی بد هست :/
پاسخ:
اره ولی آدم خندشم میگیره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی