دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

خود دیوونه

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ق.ظ
عاشق خود دیوونمم
اینکه خودم دلم میگیره
 خودم زانوی غم بغل میگیرم و بغض گلومو میگیره
خودم دوباره اشکام شروع میکنه به ریختن
و چندساعت همینطوری توی همین حال میمونم
اما بعد میبینم بی فایدهه و  باید خوب شم باید دوباره پاشم
اونوقت خودم دست خودمو میگیرم و بلند میشم
میرم بیرون به صورتم آب میزنم
بعد میرم رو پله ها میشینم
دوباره هندزفری رو میزارم تو گوشم و اهنگای قبلیو عوض میکنم
بعد صدای اهنگ جدید رو زیاد میکنم
به آسمون نگاه میکنم و به خودم میگم وقتی خدا رو داری چته
بعدم رو صورتم یه لبخند میشینه
صدای اهنگو بلندتر میکنم و همچنان به آسمون نگاه میکنم
به همین راحتی...


+مثلا عیده دیگه باید خوب باشیم
+اینکه یهو بارون هم بگیره دیگه فقط لطف زیاااد خداست

۹۵/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی