دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

آیکن عصبانی:/

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

حس میکنم یه مشت کلاهبردار دور هم جمع شدن مغازه زدن

نباید اینطوری بگم ولی تقصیر خودشونه

هنوز دو روزم نشد که ازش استفاده کردم اونوقت خراب شده و مجبور شدم یکی دیگه بخرم

دارم فکر میکنم من چقد خوش خیالم که دوباره همون وسیله رو  از همین ادم خرید کردم و بهش اعتماد کردم اونم بدون هیچ جبران خسارت یا حتی یه معذرت خواهی بخاطر وسیله قبلی


+ولی دیگه پامو تو اون مغازه نمیذارم


۹۵/۰۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی