دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

اهنگ بی کلام

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ق.ظ
گفت واقعا اهنگ بی کلام گوش میدی.گفتم بعضی وقتا آره
گفت خب چه وقتایی.گفتم نمیدوم بستگی به حالم داره
گفت خب حالت چه شکلی هست این اهنگا رو گوش میدی .گفتم الان نمیدونم باید تو اون موقعیتش قرار بگیرم

+شاید تو اون لحظه نمی خواستم به این چیزا فکر کنم و برا همین تو جواباش گفتم نمیدونم.شاید اگه یکم قبل نمیدونم گفتنم فکر میکردم یه جواب دیگه بجز نمیدونم به سوالش میدادم. ولی خب چه فایده حتی اگه یه جواب دیگه هم میدادم و یه طورایی حالمو توصیف میکردم بازم درک نمیکرد.

۹۵/۰۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی