دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

عصبیم میکنه

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ
با صدای بلند اسممو گفتن اونم تو حیاط بدم میااااد 
.
.
.

 زندگی خصوصی ادما باید به چهار طرف دیوار خونه ختم بشه و حتی صداشم از اون دیوارا رد نشه 

۹۵/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۴)

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۵ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
lمگه بده
پاسخ:
چی مگه بده؟ با صدای بلند صدا کردنو میگین؟!
من خیلی بدم میاد .اونطوری روی اعصابم راه میرن

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۴ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
من در صورتی که جنس مخالف باشن بدم میاد کسی صدام کنه××

خوبه پس بگو بیشتر صدات کنن
پاسخ:
همین که صدا از محوطه خونه میره بیرون بدم میاد
حالا این صدا اگه مخاطبش من باشم که خیلی بدتر میشه

اها اینجوریاس دیگه://
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۶ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
اهاااان فک کردم مکان دانشگاه بوذه

باابا دارم میگم این اتفاق بیفته دیگه الرزی نداشته باشین

بیا و خوبی کن
پاسخ:
پایین اسم خونه رو که نوشته بودم
وا خب من دارم میگم اینکار عصبیم میکنه ها
بعد اینکار مگه خوبه که بخواد اتفاق بیفته مدام که عادی شه ایا!!!
اخه حرفتون شبیه خوبی نبودا تازه اون دعاهای قبلیتونم یادم اومد دیگه واقعنی فکر کردم خوبی نیست ://
:)
یادم نمیاد کسی کلا با صدا بلند صدام کرده باشه صدامم کنه 
قطعا عصبی نمیشم .:/
پاسخ:
خوبه که حساس نیستی عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی