دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

بچه جغد عزیزم

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

دیروز با دوستم رفتیم تو اتاق سایت.یهویی یکی از بچه ها چشمش خورد به سقف و جغدی که اون بالا کنار مودم خواب بود رو دید. اولش فکر کردم دارن شوخی میکنن بعد رفتم دیدم واقعیه.

تا حالا از نزدیک جغد ندیده بودم

یه سریا رفتن به آقای تاسیساتی و آقای فلانی گفتن تا بیان بگیرن اون بیچاره رو

بچه جغد بیچاره به هیچکس کاری نداشت. تنها و ساکت اون بالا چشاشو بسته بود و خواب بود:(((

دوتا آقا اومدن و نردبون گذاشتن و رفتن بالا تا بگیرنش ولی اون بیدار شد و پرواز کرد . حالا همه ی بچه ها شروع کردن به جیغ کشیدن و زیر میز رفتن.منم مثل اونا وقتی پرواز میکرد پناه میگرفتم زیر میز و وقتی یه جا می نشست بلند میشدم تا ببینمش. یه طور جیغو سر و صدا شده بود که انگاری دشمن حمله کرده بود و بمب بارون شده بود. یه سریا هم اون وسطا میگفتن اقای فلانی این گوشت خواره یا گیاه خوار :/

اون اقاعه هم هی از اینور به اونور دنبالش میکرد و بچه جغد بیچاره هم از ترس از این طرف به اون طرف می رفت تا خسته شد و نشست و اقای فلانی هم یهووویی گرفتتش

وقتی رفتیم پیشش و نگاش کردیم انقده ناز بود. چشاش رنگی بود . نوکاش خیلی کوچولو بود. خیلی ناز بود خیلی.چشاشو کاملا باز کرده بود و فقط داشت نگاه میکرد .خیلی ترسیده بود:((

بعدم اقای فلانی اونو برد نمیدونم چیکارش کرد ولی دلم خیلی براش تنگ شد:(

تا بعدازظهرم داشتم به بچه ها میگفتم باید میبردمش خونه. اونوقت باهم دوست میشدیم و شبا باهم دیگه تا صبح بیدار بودیم و روزا هم میخوابیدیم. (البته این بماند که از ترس پرواز کردنش هی میرفتم زیر میز پناه میگرفتم)

بچه جغد بیچاره :(

+ عکسای بچه جغد عزیز توی ادامه مطلبه :)

(روی عکسا بزنین زوم میشه)

بچه جغد عزیز

بچه جغد ناز



۹۵/۰۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۴)

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۰ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
نفس زدنای جغد توی شب خیلی بدجوره×××××
یعنی شب تنها باشی جایی که جغد هست و ندونی بری
این نفس زدناش مث هووووهووو کردن جن میمونه
درجا سکته میزنه ادم ( یه بار توی دان اتفاق افتاد)

جالب میشد اگه جای جغد سوسک بود
باز هم همین اتفاقا و آوردن یکی که فقط یه سوسکو بکشه

اینم خوبه جغد بگیری و شبا باهاش بیدار باشی یه چیز عالی هست
ولی فک نکنم از دست دخترا دوون بیاره××
نه نمیاره

سلام
پاسخ:
سلام:)
نمیدونستم راجب نفس زدنش. ولی ما یه سری از بچه های خوابگاهیمون باهاش همزیستی مسالمت آمیز داشتن انگاری. خب شما پسرا را چطوری با دخترا مقایسه میکنین .بچه های ما که عین دان شما نیستن:))
سوسکو با جغد مقایسه میکنین://
اره عالیه .دیگه میدونم بجز خودم اونم مثل من بیداره:))
اها از دست ما دووم نمیاره یا شماها که شبا از صدای جغد ترس برتون داشت!!

چه پست خوشگلی 
جزو قشنگ ترین پستاته 
جغد چه کج نگاه کرده 
ای جان شخصا دیوونه اش شدم 
اگه خوب نوشته داشتم یا اگه میشد ادرس بیان بذارم این پست و حتما میذاشتم اون تو :)
پاسخ:
بخاطر جغد خوشگلمونه :)))
منم دیونش شدم:(( کلی هم دلم براش تنگ شده :(
فداات هانیه جون:)
اصلا اگه میشد به بچه جغد میگفتم بیاد یه مدت تو وبلاگت باشه:))

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۸ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
ساعت دو نصفه شب داری میچرخی توی حیاط یهو صدا میاد اونم بدجور
تو نمیدونی چی هس

ترس نداره عایا؟؟
پاسخ:
راستشو بگم حیاط دانشگاتون اونم پشتش تو شب شاید ترس داشته باشه ولی جغد و هرچی که مرتبط با اونه نه:))

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۳ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
کل دانشگاه ما ترسناگه

پس دعا میکنم که این تو صحنه قرار بگیرین حتما "DDD
پاسخ:
اول خواستم بگم کل دانشگاتون ولی خو طبق اون یه بار اومدنی که تو شب داشتیم احساس کردم محوطه اصلیش سرسبزه و پشتش خیلی ترسناک بود
چقد دعاهاتون خوبه واقعا://نمیدونم اینهمه لطفو باید چطوری جبران کرد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی