دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

من سالوادور نیستم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ
اخرش اینم دیدم
با دوستم بعد دانشگاه رفتیم سینما
اوندفعه که قبل گروه خونش رفته بودیم بیرون، فکر میکردیم اخرین بیرون دوران مجردیشه.
 اون روزم بهش گفتم بریم فیلمو ببینیما .ولی شب شده بود و قبول نکرد. ولی امروز دیگه فکر کنم واقعنی اخرین بیرون دوران مجردیش بود 
البته اگه باز فردا بعد کلاس نریم بیرون


وسط فیلم یهو دیدیم سر یه صحنه معمولی کلی ها دارن از ته دل میخندن به اون صحنه. منم یهو حواسم رفت به صداشون که از ته دل بود که یهو دوستم برمیگرده میگه چه از ته دلم میخندنااا . و باهم گفتیم که ادم حسودیش میشه.منم گفتم اره  .بیاا ما هم بخندیم الکی..بعد چند ثانیه شروع کردیم به خندیدن که یهو از صدای خنده های هم کلی خندمون گرفت:)). البته بی انصافی نکنم و بگم که بعدشم کلی به چیزای فیلم خندیدیم
بعد فیلم اعتراف کرد که دومین فیلمی بود که تو سینما تا اخرش نشست و دید که اونم بخاطر تهدیدای قبل اومدن من بود که گفتم باید حتمااا تا اخرش بشینیم چون سابقه داشت که همش وسط یا اخرای فیلم نیمه ول میکنن و میرفتن و منم مجبور بودم برم 
از اینکه برم سینما و فیلما رو تا اخرش نبینم و یا خیلی از قسمتای فیلمو متوجه نشم خیلی بدم میاااد


+ الکی خندیدن گاهی اوقات خوبه و دنبالش خنده های واقعی میاره البته همیشه اینطور نیست.
+ یه نوشته امروز خوندم که با حرف بالام یکم تناقض داره که تو پست جدید مینویسم.



۹۵/۰۱/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۲)

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۵ مهدی *رفاقت رفت تعطیلات*
یادمه یه بار رفتم سینما همراه مدرسه
که سمت دیگه دوسته دوستم با خانم مجازیش نشسته بود
و تا میتونستیم آبروشو بردیم :))

از فیلمم هیچی نفهمیدیم
پاسخ:
کار خوبی کردین:))
از بس این چیزا زیاده و سینما رو با جاهای دیگه اشتباه میگیرین دیگه عادی شده ://
چه باحال :))
همیشه به خنده:)
پاسخ:
فداا...
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی