دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

عاشقشونم

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ق.ظ
- میشه یه لحظه اینجا بشینین؟
من: چرا؟ چی شده؟
- شما بشینین میگم
من: :)) باشه نشستم 
- میشه چشاتونو ببندین؟
من: خب چرا؟
- شما ببندین
من: باشه بستم :)
.
.
.
و یهووو یه بوووس محکم رو صورتمممم
وقتی چشامو باز کردم یه لبخند خوشگل رو صورتش بود و ازم فاصله گرفته بود از خجالت
.
.
.
کاش منم محکم تر بغلش میکردم و محکم تر بوسش میکردم.کاش میتونستم کل بچه های کلاسو بغل کنم 
(12/12)

۹۴/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۳)

۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۳ چنگیز سیبیل
سلام :))))))
اگه بدونی با چه سختی اینجا پیدا کردم تو ادرسی که برام گذاشته بودی بین دنیا و من اینو _ گذاشتی بودی بعد هر چی میزدم هیچی نمیومد دیگه از نبوغم استفاده کردم اینو- گذاشتم اینجا اومدم :)))
اینجا چه خوشگله چه ملایمه مثل خودت به دل میشینه :)
پاسخ:
سلام هانیه جون
اوو ببخشیددد عزیزم  حواسم نبود اصلا
 ایول به نبوغت :))))
چشات خوشگل میبینه عزیزم وگرنه اینجا چیزی نداره که قشنگ باشه
مررسی:)))

۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۶ چنگیز سیبیل
اوخی چه باحال  
چه شیرین 
بچه ها پر حس خوبن :))
پاسخ:
آره خیلی حس خوب داااارن😊
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۶ چنگیز سیبیل
سلام عزیزم عیدت مبارک :)
پاسخ:
سلام مرررسی عید تو هم مباااارک عزیزم😊
🌹🌹🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی