دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

نصف شبی

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ق.ظ

الان دلم میخواد میرفتم بیرون

قدم میزدم تو خیابون

کنار اتوبان

صدای اهنگ هم تا اخر

بعدم برم بالای این پلای روگذر

بشینم لبش

پاهامو اویزن کنم به سمت پایین

از اون ارتفاع به شهرو ادماش و ماشینا نگاه کنم

شایدم جیغ بزنم

:////

.

.

.

.

محض احتیاط: دیووونه هم خودتونین

۹۴/۱۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۲)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۴ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
یکی هم بیاد از اون بالا هلتون بده به سمت پایین :///
پاسخ:
 تنها بودم کسی نبود اصلا که بخواد هلم بده:|||
دستتونم درد نکنه واقعا برای اینهمه لطف خخ
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۳ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
آدم که دیگه اجنه رو حس نمیکنه یهو میان هل میدن××

خواهش میکنم قابل شماره نداشت :DDD
پاسخ:
اوووو در این حد . واقعا که خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی