دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

چقد زیاده...

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ

چقد زیاده حرفایی که گفته نشده و روی دلم جمع شده

چقد زیاده وقتایی که کلی حرف داشتم و فقط سکوت کردم

چقد زیاده وقتایی که فقط اشک ریختم و نتونستم با کسی دردو دل کنم

چقد زیاده وقتایی که همدرد خیلیا بودم ولی موقع هایی که حال خودم خوب نبود کسیو نداشتم چیزی بگم

چقد زیاده وقتایی که باهاشون حرف زدم حرف زدم و حرف زدم و آرومشون کردم ولی خودم کسیو نداشتم

.

.

.

چندبار وسط حرف زدنای معمولی کم اوردم و اشکم پیششون ریخت و نتونستم جلو خودمو بگیرم و یکمم حرف زدم ولی بعدش سریع پشیمون شدم

پشیمون شدم که چرا نتونستم جلو خودمو بگیرم .پشیمون شدم که چرا حرف زدم پیششون. پشیمون شدم که چرا گذاشتم بفهمن حالمو...

از احساس ترحم از احساس نصحیت از احساس دلسوزی تو این موقع ها بدم میاد

.

.

.

کاش بلد بودم حداقل مینوشتم .حداقل مینوشتم حرفایی که نمیشد و نمیشه به کسی گفت 


۹۴/۱۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی