دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

بی خوابی

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ق.ظ
نمیتونم بخوابم
خستم
دوس ندارم این حالا رو
این چه وضعشه اخه
.
.
.
.
.
دلم میخواد چندروز تنها باشم یعنی نه کسیو ببینم نه  کسی منو ببینه
نه با کسی حرف بزنم  نه کسی باهام حرف بزنه
یعنی هیچکی نباشه حتی یه ادم 
خودم فقط باشم 
.
.
.
از فردا خوشم نمیاد از اینکه باید برا یکی دونفر از بچه ها پیام بدم و راجب رفتن یا نرفتنم خبر بدم. از اینکه  باید دلیل نرفتنمو توضیح بدم از اینکه اخرشم چون جای من نیستن درک نمیتونن بکنن. از اینکه میترسم نرم ناراحت بشه .از اینکه حق نمیدن و کلی از اینکه دیگه بدم میااااااااد
.
.
.
دوس ندارم حال الانمو
ای خدااا
۹۴/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۸ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
چه حسی!!×!!

وقتی این اتفاق میفته لپ تاپ روشن میکنم رپ هارو ردیف میکنم
هندسفری میذارم توی گوشم صدای وولوم 100 بعد چشام میبندم و///



حیف که انتظارات رفیق واس خودشونه فقط
پاسخ:
خوب نیست حسش

اینکارو انجام دادم ...



اره برا خودشونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی