دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

خودم

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

دلم میخواد خودم باشم همیشه

زندگی خودم عقاید خودم حس خودم ارامش خودم

خدایا راهو بهم نشون بده، کمکم کن، نزار حرفای بقیه روم اثر بزاره

خدایا تو از دلم خبر داری کمکم کن، تو میدونی تو دلم چی میگذره تو همه چیو میدونی پس نزار اشتباه برم

خدایا دوست دارم خداجونم دوست دارم خدایا دوست دارم خدایا دوست دارم .......هرچی بگم سیر نمیشمم

دلم میخواد الان زیر آسمون این دنیات تو این هیاهوی شهر و ادماش بلند فریاد بزنم و از ته دلم بگم خدایا دوست دارم

خدایااا آرامشتو میخواام

خدایا...

خدایا نزار تصمیم اشتباه بگیرم و آرامشتو ازدست بدم....

خدایا عاشقتم...

۹۴/۱۰/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۳)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۲ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
قال شایع ( یکی از رپر ها )

این دنیا دو روزه پس بساز اونجور که خودت میخوای
پاسخ:
اره ولی ادماش نمیذارن ارامش داشته باشم...
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۷ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
ببخشید الان که آهنگو دوباره پلی کردم اینو میگه :

من رو این زمین یه بار زندم
باید باشه اونجوری که خواسته باشم
پاسخ:
:) :)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۸ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
اصن نباید آدمایی که پشت آدم حرف میزنن و چرت میگن مهم باشن×

بیخیال باش رااااحت××
پاسخ:
الان بحث پشت سر حرف زدن نیست .با اینکه میدونم اگه یه تصمیم هایی که تو ذهنم هست رو برا زندگیم بگیرم خیلیا پشتم حرف میزنن ولی باید سعی کنم ندید بگیرم

اما بعضی وقتا ادماایی که تو زندگیمون هستن با کاراشون و رفتاراشون با دیگران باعث میشن که ارامش زندگی ما رو هم بهم بریزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی