دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

آرامش

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ
دلم الان می خواست که
تو یه اتاقی با پنجره های بزرگ رو به یه باغ کوچیک  بودم
و با یه اهنگ اروم و بی کلام مشغول رنگ کردن یکی از کارام بودم
.
.
.
.
.دلم تنگ این آرامشه
.
.
.
دلم تنگه برا این کار
.
.
.
دلم تنگه این حس هاست



۹۴/۱۰/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۲)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۵ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
ینی چیزی هس که اصن بلد نیستم

آهنگ ملایم
نقااااااااشی


ولی بعد یکم سختی به اینم میرسین غصه نخورین
پاسخ:
اهنگ ملایم و بی کلامو که بیشتر وقتا گوش میدم
منم نقاشیم خوب نیست اصلا متاسفاااانه. طرح خامشو از نت و جاهای دیگه میگیرم
کلا عاشق صنایع دستیم .فعلا هم فقط همین کارو  بلدم.
.
.
.
نمیدونم والا..

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۱ مهدی × رفاقت رفت تعطیلات ×
آهنگ بی کلام فقط موقعایی که با یکی از اعضای فامیل میخواستیم بریم تفریح به زور گوش میدادیم××

اونم شجریان بود
باز خداروشکر بعد 20دق یه های میکرد ××

من که بویی از نقاشی نبردم اصن تو زندگیم


امید به بالا سری
پاسخ:
:):)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی