دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

یه غروب قشنگ

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ
امروز تا از دانشگاه برگردم غروب شده بود
تو راه برگشت خونمون یه جای خوبی رفتم  .اولین بارم بود رفتم اونجا
فقط میدونم وقتی از اونجا اومدم بیرون خیلی حس خوبی داشتم و دلم خواست تا همیشه کلاسم  طوری تموم شه تا وقتی میرسم نزدیک خونمون همیشه برم اونجا و بعد برگردم ....
خدایا شکرت که حواست بهم هست خدایا شکرت بخاطر امروز
۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۱)

تو راهی برگشت از محل کار به خونه یه نیمچه جنگل بین راهمه که اگه پیاده باشم حتما از اونجا میرم، خیلی باجاله..
از این جاهای خوب کم گیر میاد و باید قدرشو دونست..
پاسخ:
سلام خوش اومدین..
 الان دارم مسیرتونو تصور میکنم
تصورشم حس خوبی به ادم میده
اره واقعا امیدوارم هیچکی ساده و بی تفاوت از چیزای خوب اطرافش نگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی