دنیای من

آخرین مطالب

  • ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ :( :)
  • ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ لعنت

نویسندگان

فکر اساسی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ق.ظ
کارام همه بهم ریخته
نه خوابم تنظیمه نه برنامه هام
تا میرم یکم کارای دانشگاه رو برسم وسطاش فکرم بهم میریزه و...
هفته پیش که بخاطر یه سری مسائل کلاسامون تشکیل نشد برا همین قرار شد تا بشینم کارای استادا رو برسم ولی نشد بازم افتاد روزای اخر.یعنی کل دیروز رو داشتم کارامو اماده میکردم که ساعت 11 شب خودکارم دیگه تموم شد مجبور شدم ول کنم برم کارای دیگمو برسم.
الانم داشتم کارای فردامو میرسیدم که الان یه ساعتو نیمه ولش کردم و نصفه موند ،باید الان برگردم یکم بخونم ولی امیدوارم صبح بتونم پاشم
کلا خواب تو زندگیم خیلی وقته جاش مبهمه.شبا از شدت خستگی بازم  نمیتونم بخوابم و  تا خوابم بگیره خیلی دیر میشه  و صبحا هم باید خیلی زود پاشم .با اینکه میدونم روم تاثیرای بدی گذاشته ولی بازم نتونستم کاری کنم. روزایی که خیلی خسته میشم و اخرشب هم دیگه خواب داره گیجم میکنه ولی نمیتونم بخوابم و تمام جسمم هم همزمان درد میگیره خیلی اذیت میشم...
امروز به دوستم گفتم باید یه فکر اساسی راجب خودم بکنم
این باید رو ایندفعه باید عملی کنم و انجامش میدم


۹۴/۰۸/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
---

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی